ALLA HJÄRTANS DAG TIPS!

image173Om två veckor så är det alla -ans dag, en dag vi inte vill missa.
Ni som är singel där ute häng inte läpp för det finns tips för dig med ;) . Jag ska lite smått och gott skriva in lite tips om vad man kan ge en partner eller vad man kan göra överhuvudtaget denna dag!
Nästa torsdag så ska jag försöka att utöka den listan. Låter det bra?

Du som är singel :

Hitta på något kul med en vän, en mysig kväll med en kär kompis?
Gör dig själv en tjänst och ge dig en egen "spa night" Och med det menar jag ansiktsmask, inpackning till håret, fixa naglarna och ja hela det kitet. Do your self a favour!
Titta på riktigt cheezy filmer
Köp en massa choklad till dig själv, och känn att du inte behöver någon kille/tjej för att du ska må bra!

Du som har en partner :

♥ Bjud ut honom/henne på middag
Gör om ditt rum för henne/honom. Yes det låter konstigt men jag ska gå in i detalj med detta! det jag menar är att du sprider ut rosor och sätter ut en massa levandeljus över allt i rummet så att din partner känner sig bekväm och verkligen lyckligt lottad att just du har gjort detta för honom/henne. Sedan sätt på en romantisk musik, och bara mysa med varandra! P.s Billigt och bara helt underbart!
Om du har ont om pengar laga middag för honom/henne hemma.
Gör något speciellt som är endast "your thing". Det som ni verkligen har gemensamt, och det kan vara vad som helst.
Eller varför inte köra en klassiker? Gå på bio! En cheezy film är på gång "P.s i love you" varför inte gå och se den?

Vad ska jag ge? För dig som har partner!
♥ Rosor!
No need to explain hoppas jag?
Smycken är ju något som är vanligt, och som sagt något man alltid uppskattar, vem gör inte?
Ge honom/henne ett foto på er tillsammans med en fin ram.
Choklad, lots of it! Eller gelehjärtan
Nalle! Jag rekomenderar då miranda nalle, som jag tycker är über söta! ( P.s det är dom grå nallen man kan hitta på Gallerix)
En kärleksförklaring i brev. Jag är en romantiker så jag skulle smälta på plats!

Sådär ja, lite tips om hur man kan göra och vad man kan ge under alla -ans dag. Hoppas du gilla det. Kommentera gärna in tips som jag kan fylla på tills nästa vecka!

Massor med kärlek ifrån mig/ Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

tänk dom som inte vill ha det så sliskigt sött och romantiskt då? Aboo000Wwww

2008-01-31 @ 18:26:51
Postat av: nosh

Beccs: haha, sant! Men då ska jag säga dig att alla hjärtans dag egentligen går ut på att visa dom man tycker om kärlek! Och kanske inte en dag som du ska fira riktigt så som man ska? Men det behöver ej vara så, men jag är ju som sagt en romantiker och jag vill ha det "sliskigt sött och romantiskt"
Puss/ nosha!

2008-01-31 @ 18:54:30
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: Hanna

Be my valetine? (A) Im aloooone :(

2008-01-31 @ 19:14:21
Postat av: Fredde Inredning & Mode

hehe nice!

2008-01-31 @ 21:47:08
URL: http://www.fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: s

bra tips :D

2008-01-31 @ 23:06:26
URL: http://enchantings.blogg.se
Postat av: Sophia

Superbra blogg du har! Hahah, blir nog spa kväll + vän för min del. Men vem vet, prince charming kanske dyker upp dagen innan (hoppas)!

2008-01-31 @ 23:34:55
URL: http://dressit.webblogg.se
Postat av: oldschool

Underbara tips, jag vill verklingen göra något speciellt för min tjej men jag vet inte vad! Undrar om du kan hjälpa mig.. jag vill göra så mycket på en gång men endå vill jag göra något enkelt och genom det visar jag min kärlek eftersom om min tjej gillar bara enkla saker och inget stort o komplicerat, samma sak för mig så.. vad tycker du jag ska göra?! Sen en negativ sak är att vi båda slutar klockan 9 på kvällen..

2008-02-01 @ 06:16:48
Postat av: nosh

Hanna: I wish i could, men en viss liten prins hade tyvärr förtur. Nästa år kanske ?

Fredrik & S: Tack så mycket, kom gärna med tips som jag kan lägga in till nästa vecka!

Sophia: Hehe, men det är ju inte farligt och att hoppas på prince charmin är inte heller fel, men vem vet prince charming kanske är mitt framför näsan på dig? Hoppas du får en underbar alla hjärtans dag med din vän! :)

Oldschool: Heeej! Tack så mycket.
Mitt tips för dig är nog att köpa kanske doftljus eller fina levandeljus dagen innan ifall du hinner, så har du det klart. Och varför inte kolla på romantisk film istället? Jag rekomenderar då min favorit film "The notebook". Detta tycker jag är lagom stort inför alla hjärtans dag. egentligen handlar det endast om att du ska visa hur mycket du älskar henne, och jag hoppas att hon uppskattar detta, för vem skulle inte det?
Och en annan sak, KÖP ROSOR! :)

Kram / Nosha!

2008-02-01 @ 11:42:45
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0