9 månader. B<3

Hejsan hoppsan!
Nu är man hemma igen, fast det var ett antal timmar sen lilla jag landade!
Med saknad i hjärtat så lämnade jag mitt folk där dom hör hemma (där jag hör hemma!). Flyget gick klockan 09,45 och endast en timmes flyg så var jag framme ganska snabbt, runt 12.00 tiden så var jag på St. Eriks plan hos pappsen. Hämtade också mina glasögon som jag har nu på mig (WUHO JAG KAN SEE) Haha.

B kom och hämta mig, och ni som inte vet, japps det är vår 9 månaders dag!
Älskling kan fortfarande inte förstå att det är jag och du, Bosse och Anosha. Mitt hjärta tillhör dig och endast dig. Slår och bankar under min hud endast för dig. Finns ingen som du och kommer aldrig att finnas. Det finns endast en Bosse i hela världen som är endast som du. I mina ögon så är du perfekt, sägs att man ej kan vara det, men du är pretty felfri du. Men som en människa har du brist, fast brist jag inte kan se.
Älskling du är min prins, mitt hjärtas prins. Du har vunnit den! Vill se oss tillsammans månader framåt, för jag kan inte se ett slut med dig. Finns ingen anledning till att det skulle kunna göra det. Finns inget bättre än det jag och du har. Visst man kan tjafsa men vem gör inte det? Det är just dom tjafsen och tuffa situationer som har fört oss hit. Som gör att vi ej kan vara ifrån varandra. 
I helsingborg insåg jag vad sakna är, jag saknade dig så himla mycket att det gjorde ont i kroppen. Varenda del av mig behövde dig. Like a heart needs it beats. Du kan inte ens tänka tanken hur mycket jag saknade dig älskling.
Finns tusen ord och så mycket mer än det, för att jag ska kunna beskriva det jag känner för dig, men det finns inte tillräckligt med ord. Fast jag förkortar det med att säga att
Jag älskar dig så mycket och med hela min kropp och själ. Jag är din sålänge du är min älskling!

Och sen nu ja, haha. Har målat naglarna skrikrosa, trodde att det skulle se hemskt ut, men det gör faktiskt inte det. Är nöjd för att vara ärlig! Har fått liksom "Barbie naglar" haha. Kind of cute :D haha.
nej nu ska jag hopp in i säng för imorgon har jag skola och värst av allt, vi ska tydligen ha natur som första lektion, can anybody please just shoot me? Haha nej jag driver. Är helt OK på Natur, beror bara på vad :) .

Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0