Zzz fortfarande?

Godmorgon på er!

Jag tror att precis som resten av sveriges befolkning som läser bloggar hade på tv4 idag klockan 10,15. Om inte jag har fel. Och yes jag var en av dom.
Jag vill inte vara negativ eller säga illa eller något, men Stina verkar ju liksom inte gilla bella, men ändå så var det inte så himla mycket intriger mellan dom. Jag menar Bella skrev ju i sin blogg "Vi kommer nog ses.." Liksom, då är väl allt det där "stina-talk" bullshit? Men men, jag bryr mig inte. De får göra precis så som de vill.

Jag ska gå till centrum ska köpa en väska jag såg igår, får hoppas på att den finns i h&m här. Men men, sen efter det så blir som vanligt att gå ut med familj och släkten, för pappsen är äntligen ledig. Precis som alla söndagar ... :)

Men men, lägger in kanske kvällens outfit senare då. så kika in.
Ciao / Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0