today!

hello igeen!

Ska bli mer social, känner mig instängd hemma eller hos Bosse. Jag måste komma ut mer, och att vara ute och gå i stan igår var så himla skönt. Liksom "Helloooo peopleee!!!" Haha, och att träffa Nattow, var skönt det med!
Vet ni vad jag är sjukt sugen på? Jo det finns en "glass-bar" i gallerian med italiensk galss, och det finns en med cocos-smak och den smakar verkligen himelsk! GIVE ME! jag har tjatat om det i hundra år, men ingen hänger med. imorgon ska ni ge mig fan på att köpa den själv eller med någon i dont care, jag ska ha glass!

Idag så får vi väl se hur det blir, ska antingen träffa flickorna och bestämma och styra hur och vart vi ska fika. Ni vet sitta och snacka skit om precis allt! haha mysigt!
Men om inte det blir av och B inte skulle göra en sak så ska vi ha OC maraton, isn't my boyfriend the greatest? Älskar att jag kan göra precis allt med honom. Min pojkvän är också min bästavän thats what i love about him, han är så underbar och perfekt för mig! I love you, och tack för igår älskling, Vi behövde det!

Men men, thats that. Bloggar senare!
P.s det är nu "dåliga" kommentarer skrivs in. Jag säger bara såhär, jag är en stark person jag står för den jag och hur jag är. Så kom inte med en massa dåliga kommentarer och försök att trycka ner mig för det funkar inte! :)
/ Nosha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0