sovit ut

Godmorgon på er söta läsare!

Idag så står det på min lista att göra :
♦Äta medicin, ett måste!
♦städa mitt rum
♦börja på svenska novell?
♦spela vidare på Wii med lillebror
♦käka middag med familjen och B
♦och njuta utav att det inte är någon skola imorgon!
Sådär, nu ska jag bara ta och göra allt på listan. Kvällens outfit kommer in senare, om inte dagens . Just för tillfälligt så är min outfit endast shorts, och linne, inget att sätta som "outfit"
 
Ciao / Nosha
p.s veckans mål är att jag ska ha hunnit göra min egna kjol minst 2 st ska jag ha gjort by the end of this week. Alltså nästa vecka som börjar, och inte idag. Äsch ni fattar!
 
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

so youre calling me fat? hahahah
nee skoja, men JAG SKA. Vi hörs senare gullan! pussss

2008-02-24 @ 14:51:16
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0