sjukhusbesöket och alla <3-ans dag!

image201Hej igen.
Jag har lovat er nu enda sen fredags att jag ska skriva men har fortfarande inte gjort det.
Jag börjar med sjukhuset, och de sa att de inte hitta något fel så, och att jag ska börja med vissa tabletter. Jag ska ta upp till 12 st varje dag. Det ska tydligen stoppa blödningar, eller håravfallet, kan man säga så? Aa, men det ska tydligen hjälpa mig.
Men dock att det tydligen har missbruk påverkning :| . Men mamma ska ha koll om medicinen så det inte blir någon överdrift. Och jag ska i värsta fall bli opererad. Men men, känns som om ni inte kommer att förstå riktigt nu, men jag skälv förstod knappast ..
Men men, ska dit om två månader ungefär, för att se hur medicinen och allt har fungerat. Och det då vi ska disskutera om operation.




och över till alla ♥-ans dag. Den var såå himla mysig.Eftersom jag fick ändå goda nyheter (första gången?)
så var vi ju tvugna att fira lite ju. Och det gjorde vi genom att laga middag tillsammans, som blev hur god som helst till min förvåning. Inte trodde jag att vi var såå skillade ;) haha. (High-five älskling!) Efter det blev de massor av myspys!
P.s min present till honom var ett foto på oss i en ram och ett brev till honom. För jag har varit så himla jobbig de senaste tiderna och inte endast mot honom utan allt och alla. Har varit så svag och trött och det har gått ut över andra. Så aa. Och jag fick Alicia Keys konsertbiljett så 8mars here we come ;) .

Lite långt inlägg men you guys can handle it ;)!
Pusssss!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0