sådär!

Hejsan!

Nu har jag kommit hem, och jag har verkligen haft en "Nosha-time" idag. Eftersom chefen hade glömt helt och hållet så träffa jag inte henne alls idag, men pappa prata med henne och hon sa att hon kanske ville ha mig där varje lördag. Och denna veckan så får vi se ifall det blir jobb. Och eftersom jag slutar tidigt på fredagar så kanske jag kan jobba då med. Hoppas?
Men men, under tiden jag vänta på henne så gick jag runt och kolla på lite små saker, hitta ett nagellack och ett armband.
Armbandet kommer ifrån i.me.my första gången jag ens stack dit. Fanns inte alls så mycket, men hitta ju armbandet ;) 70% rabatt också! Haha, det kosta 98;- men fick det för 29;- eller något? Mycket bra!
Och nagellacket från kicks, isadora, tror det var 59;- Ingen koll alls ...
Och sen var det lunch med B som kom förbi stan, och yes det var grillen som vanligt .. Ville vara nyttig och käka sallad eller något litet, men tyvärr.
Vet ni något ställe där det finns goda sallader? Måste veta!

En liten fråga till, hur ser jag ut i rosa/röda läppar?image225
 Bild 2 bjussar jag faktiskt på ;)


Ikväll är det Nattow som gäller, mat, film, skvaller, kladdiskaka och mys såklart!
Ciao / Nosha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: kåt 23

alåå du är fett katti bree, vill bazz dig!

2008-02-25 @ 19:14:29
Postat av: Sandra

hej Nosh
Tänkte bara lägga en kommentar angående dina rosa/röda läppar.
Tycker att det är riktigt fräscht och vår fint. Mycket fint! Är det läppstift eller läppglans?
hade bra / Sandra

2008-02-25 @ 19:15:51
Postat av: Helene

Jätte fint, riktig vårkänsla hos dig!
Ser ut som läppglans, vad för något och vilket nummer? hade bra

2008-02-25 @ 19:17:09
Postat av: me like

Me like your lips big time.
Riktigt fint, ser både sexigt, stilfult och även klassiskt.
Kör på det under vår/sommaren, kommer att bli en hitt!

2008-02-25 @ 19:19:00
Postat av: nosh

Kåt 23: haha, jag var bara tvungen att lägga upp din kommentar. Antingen är du kåt och är 23, eller så spelar du som om du skulle på något sett vara min kille, och med det menar jag åldern. Haha.
Jag kan nästan tänka mig vem du är! Haha.

2008-02-25 @ 19:25:02
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0