PUNK TILL PLASTIC?

godmorgon!

Det blev ingen skola för mig idag, försov mig plus att jag mssade bussen så kändes lite halvt att gå. Istället för att sitta hemma och dega så stack jag till centrum för att kolla upp det där med Cafe Momo jobbet. Och det gick bra. Komplimang på köpet fick jag ;) Haha. Men han skulle ringa så snart som möjligt så vi får väl bara vänta och se!

Påväg hem till Bosse, så ser jag en tjej ifrån min förra skola. Jag kunde inte tro mina ögon men hon var en riktigt cool punkare för bara något år sen. Nu när jag såg henne tappa jag hakan, bokstavligen! Hon hade idomin på läpparna, smaaala ögonbryn, överdrivet mycket foundation och rouge och värsta av allt tupperat blont hår. "Noooooooooooooooooo"  Kunde man höra mig säga.
Alltså hur kommer det sig att alla "småbarn" gillar att se ut som plastic? Det är inte fint! Var naturlig och nöjd. Jag menar detta men tjejer enligt mig är mycket sötare och finare utan överdrivet mycket smink, why cant you girls not see that? Men men ..

Nej nu ska jag bli klappad på magen efter för mycket lunch nu med B. Ska kanske se filmen Juno nu så får säga mer sen om den var bra eller ej!

p.s glöm inte att kommentera in era tips till mig om alla hjärtans dag så jag kan lägga in era tips nästa torsdag!

CIAO/ NOSHA!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0