Oh my Greys . . .

Hejsan!

Jag vet inte om er, men jag är heelt tagen av greys anatomi. Ni som kollar, SÅG NI VAD SOM HÄNDE? Oh my god säger jag bara. Liksom hur ska det gå nu? Hur ska dom göra med Callie, tänk så blir hon gravid hur blir det då? Kommer Izzie goerge bli tillsammans, kommer han att vara otrogen? Och hur blir det med Kristina, kommer Burke någonsin tillbaka?
Och sist men inte minst defenetivt inte, men vafan serien funkar inte utan Dr shepard och Meredith... är det verkligen slut nu? Eller så var det bara lögn?

så mycket frågor ... Nej nu ska jag gå och tvätta bort smink och borsta tänderna, för imorgon så ska lilla jag till sjukhuset för er som inte visste det .. Fan också liksom det är ju alla hjärtans dag, ska man verkligen behöva gå till sjukhuset då? Gaah .. Men men .. vissa har det inte bra, som jag då.
Hoppas bara att speciallisterna vet nu vad de håller på med, har ju hört att dom är som sagt experter på det de gör. Och äntligen så ska jag få lite svar på alla våra frågor! Men men, hoppas det inte bara tar hela min dag, vill ju inte missa alla hjärtans dag, daah .. haha driver, alltså det med daah. Äsch ni fattar!

Godnatt, / Nosha! p.s wish me good luck inför imorgon!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

jag tycker det är fusk. Meredith och shepherd hade break-up sex. Det fick inte jag :*******'''''''

Happy Valentines Day!

2008-02-14 @ 21:28:41
Postat av: nosh

Beccs: He wasnt worth it thats why ;)

2008-02-15 @ 16:42:53
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0