nosh ljuger!!!!

hej igen.
Jag kolla lite på sneakers på Sns och jag som hade sagt att jag ska sluta med Converse, well jag ljög! Sorry! Men Converse är livskärlek, det går inte att bara göra slut. Åh hur kunde jag göra så mot Converse, buhu buhu!! haha.
Nej men ge mig helt seriöst någon utav dessa. Antingen de höga helsvarta, eller låga röda. Jag döööör! Ska köpa någon utav de nästa månad, och någon gång april-maj köper jag de andra. Tror redan hur det kommer att bli. Att jag köper de svarta nu, och de röda senare ;) hihi.
Kolla in de och dö av dess vackerhet!
image187
image188

Ciao / Noosha som dör för Converse, haha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

gaah, skor är så kärlek

2008-02-09 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0