mjukisparet

hello!
igår så var jag och min älskling ett riktigt mjukispar. Så mysigt var det.
Vi var nyttiga, något som typ aldrig händer? Men nej det var både gott och kul! haha. Så vi stack till MAXI för lite grönsaks shopping. Blomkål, gurka, dipp o.s.v . Väl hemma så var det bara till att hacka och mixa dippen och sätta på te. Vi började kolla på en film som Sean Penn har gjort, eller det är en film som basserat på en sannhistoria "Into the wild" En riktigt feelgood movie, men jätte seg, vi har fortfarande inte sett klart den, alldeles för seg. Men den var skön, men man väntade på att den skulle börja. Den finns i bok, och filmen har nog inte kommit på bio än, men vi ladda ner den ju ;P

image220
 Oavsett vad som än kommer att hända så kommer jag aldrig att kunna glömma bort dig. Du är verkligen min ängel, min ängel som hjälper och plockar upp mig när jag har fallit ner till botten. Jag älskar dig så himla mycket. Det kommer att vara jag och du hela vägen ut, och ingen tvivel på det!
Jag älskar dig...♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: hemlig

Hej nosha.
Ni kommer ju fan gifta er och ingen tvivel på det. Ni är världens söta mjukispar.
Oavsett hur jobbigt ni än har det så klarar ni det, precis som allt annat!
Puss

2008-02-24 @ 14:10:16
Postat av: nosh

hemlig: Hej du! Nu blir jag lite rädd, haha, Synd att du är hemlig skulle gärna vilja veta vem du är, men men.
Jag och bosse har inga jobbigheter eller något ville bara ha det klart :) . Men ja vi är ett starktpar och vi klara saker och ting väldigt bra. och gifta, who knowes? Haha.
Kram / Nosh

2008-02-25 @ 19:21:27
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0