let sportis begin!

Hejsan på er alla söta!

image208Jag har humörsvägningar så ni får ursäkta mig ifall jag dampar på någon som kommenterar, hihi. Jag är faktiskt snäll ;) . But i might bite! Men men, efter en massa fniss under historia lektionen så började vårt efterlängtade sportlov, wuho! Sista lektionen var så himla sjukt fnissig, och det bara sprattlade i kroppen bara utav tanken om 20 min har vi lov om 10 min har vi lov, NU HAR VI LOV! haha. som små pluttar.

Efter skolan så stack flicksen och jag in till stan, jag skulle möta upp B runt tre tiden så vi kolla runt lite och garvade på som fan. Speciellt jag och Hanna som fortfarande hade fnisset kvar. Haha, men kul som fan var det.
Jag är lite njaaee sådär på att jag kanske ska in och pierca mig i tungan imorgon, blev lite sugen idag men jag kanske gör det imorgon. Men som sagt inte alls säkert. Shit vågar jag? gaah!

Men men, efter det så käka jag och B på grillen, åhhh det är sååå gott! stick till världens godaste snabbmat "Kungs grillen" Alltså det finns ingen godare mat än där, det dödar en! Det är precis vid Wedins, går inte att missa. Ta då, Kyckling med ris och de två godaste såserna Aioli, currysås.Mums säger jag bara!

Ett litet snabb besök hos mami som jobbade på förfullt. Nu ikväll var det tänkt att sticka till Nattow som har fyllt 18, men jag känner verkligen inte för det, men som jag har sagt till henne i will make it up to her!
Är såå seg och trött de senaste dagarna tänkte jag skriva men det är en lögn det är mer veckor och månader? :/ . Men det är lov nu , aahhh. ska sova ut eller iaf försöka?

Ciao/ Vet ett långt inlägg, men sooom saaagt you can handle it ;)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

ha ett skönt sportlov!

2008-02-24 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0