ingen rubrik

Godmorgon!
Jag vakna inte nu, utan det var runt 09,30. Helt galet, jag som vill sova ut under skoldagar, sover inte ut ordentligt under helger, varför?
Men men, det var tänkt att jag skulle pierca mig idag, men som sagt i love my man, jag respekterar vad han tycker. Känns lite nja att göra det när han inte tycker att det är direkt fint, eller vad säger ni? :)
Men men, vet inte riktigt vad som händer ikväll, är galet sugen på att grilla marshmellows, i dont know why men jag får ju oftast som jag vill, haha :D

P.s läste igår i en tidning att det inte går att beställa hem kläder från topshop.com, lite konstigt va?
Men men, got to go, Ciao/ Nosha

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: independent

Palla lyssna på din kille?
Ifall han verkligen älskar dig så mycket som han säger att han gör borde han acceptera det. Gör han inte det så älskar han inte dig.
Nej nosha jag trodde att du var en självständig bloggerska men du är lika beroende utav din kille som alla de andra. Skärpning hörru du!

2008-02-24 @ 14:11:51
Postat av: nosh

independent: Hejsan.
Att jag lyssnar och respekterar min kille har inget med att "han inte skulle acceptera mig" absolut inte.
Han älskar mig oavsett vad, och det vet jag :) .
Så tro inte att jag är beroende utav honom så, utan hans kärlek ..
Kram / Nosh

2008-02-25 @ 19:23:26
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0