%¤#&"(%!!&%()

image198Jaa, jag är såååå sjutk förbannad!!
Jag fick stå ute i kylan i en äckligskitpissbajs timme, bara för en äcklig buss hem. Ursäkta språket men jag kan verkligen inte behärska mig! Är så himla arg, och det brukar jag typ aldrig bli?
Men nej, kolla ut, jag som älskar snö och allt well it all changed today.. Hade mjukiskläder på mig idag så det betyder att jag tänkte inte alls på vädret.
Och sen så skulle jag åka till tyresö C för att få pengar ifrån mami.
Men när jag väl ska hem, så missa jag först bussen, sen så kommer en annan buss efter 30 min, och då tänker jag yes äntligen, men sen när jag frågar ifall den åker till handen terminalen, då säger den skit idioten "Den bussen går inte här, utan på andra sidan" Snacka om att min ansikte brinner då, gaah!! Och sen när jag sticker till andra sidan så står det att bussen kommer om en halvtimme, åhh jag kan inte ens beskriva min ilska, var så jäkla arg!

Hatar kyla, ge mig sommar för i helvete nuuu!!
Jag har duschat i 35 min nu endast för att bli varm, och snart ska jag möta Bosse för att sticka ner till Pizza-hut som nu äntligen är klar här nedanför mig, wuho! Äntligen något bra right? :)

Ciao / HÅLL ER VARMA!!!

ett inlägg om hur sjukhusbesöket och lite kort om hur min alla hjärtans dag var kommer att komma senare idag! Om inte jag glömmer, well vi får väl hoppas på att jag inte är glömsk! Puss
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0