det dödar mig ... sakta

hej
ja mensverken dödar mig sakta, det gör så himla ont. Jag har både ont i magen och ryggen. Bosse har varit här och tagit hand om mig, masserat och klarat en massa mario banor åt mig. Har jag inte världens bästa pojkvän? haha.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen, och bara fortsätta klaga, klaga och klaga ...
kankse blir film med B ikväll, som sagt så ska jag bara ligga här i sängen. Och lite få nyheter med jobbet är att jag ska få jobba på lördagar nu när de ska hålla öppet, äntligen ett jobb!
Men kommer nog träffa henne imorgon.
Jag som är inne tycker att vädret är mysigt, men visst var det bättre när det var soligt som igår?

Hörru ni ni, tack för komplimangerna om mina röda läppar ;) hihi.

Ciao / Nosh

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

vilket land är du ifrån?:)

2008-02-26 @ 19:41:29
Postat av: Nosh

Anonym: hejsan! Jag kommer ifrån Iran :) / kram Nosh

2008-02-27 @ 16:33:49
URL: http://Nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0