det är ju snö!

Hejsan allesamman!

Vaknar och ser att snön är kvar, är det inte hur mysigt som helst? I love it, men jag vill ha våren nu!
Igår var skit mysigt med Nattow och c.o. Det där måste vi göra igen, så himla kul och bara sitta och snacka egentligen om helt onödiga saker! :) . Och bäst av allt, att inte tänka ett dugg på att de skulle sära behandla mig och som om jag vore sjuk eller något. Verkligen jätte skönt. Så tack för igår flickor! :)

Men men idag så ska jag plugga lite så jag får något gjort, som tur är så ligger jag inte så himla bakåt, men lite. Men det tar jag igen! :)
Efter det så bara mååste jag ut och promenera ut i snön, så himla mysigt. Det bästa med snön är att det är så fint. Fan att det ska vara kallt, hade velat ha det så annars 24/7! :) .

Nej nu ska jag plugga lite! Skrev ju igår om att ett inlägg om mode skulle komma, well jag skriver det ikväll istället! :)
P.s Coblie Caillats skiva Coco, WONDERFUL! Värt att lyssna på, så download! haha.

Ciao / Nosha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0