Congrats!

image221Yes, äntligen så har kändisparet J.Lo och Marc Anthony fått sina två älsklingar.
Jennifer som var gravid med tvillingar fick en dotter och en son igår runt 06,45 tiden.
Flickan vägde 2590gram och pojken 2720 gram. två små pluttingar. How cute isnt that? Namn eller foton kommer säkert senare, nu vill de nog bara vara ifred och mysa med de två småttingarna.
Jag kan nästan tänka mig att de kommer att bli duktiga föräldrar som skiljer på kändis livet och hemma livet, dont you think?
Så grattis till er, nu får vi bara ta och vänta på att de andra kändis bebisarna kommer. Det är ju en massa påväg.
Läste igår att Jamie Lynn ( a.k.a Britneys lillasyster ) är i femte månaden, går inte tiden bara föör fort?

Ciao / nosha



KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

men gumsan va de du som ringde? I didnt know så jag svarade inte. Kände inte igen nr o fick inget svar när jag smsade. Men ja, imorgon ses vi baby! :) PUSS

2008-02-24 @ 14:07:51
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: Nina

Grattis till er!!!

2008-02-24 @ 14:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0