bara ifall du..

.. ser detta.
Jag vill bara att du ska veta att du är den största delen av mitt liv. Jag fungerar inte utan dig i mitt liv, du är min vardag min helg, du är varje dag. Jag vill aldrig vara anledningen som förstör, som bryter upp. Vill aldrig vara den som får dig att bli ledsen. Vill aldrig vara den du känner att du blir besviken eller sur på. Vill vara tvärtom. Jag vill vara det du är för mig. Min solstråle, vill vara din solstråle. Vill inte alltid ha en någon skit anledning bara för att tjafsa med dig, aldrig! Jag älskar dig, mer än älska innebär. Jag älskar dig mer än själva livet, för du är livet. Snälla förlåt för mig för att jag är den jag är. Förlåt för att jag är så otroligt jobbig och sitter och förstör din själ.
Jag som älskar dig så himla mycket, hur kan jag någonsin göra något sånt? Jag förstår inte på mig själv ibland.
Jag hoppas att du förstår att jag är ledsen, och jag skäms över det jag gör ibland. Att ibland kan inte jag hjälpa saker och ting som far ut ur min mun. Jag hoppas att du vet... Jag har svårt med att säga förlåt, men inte nu. Inte nu när jag verkligen vet att jag är ledsen och ber om förlåtelse. Jag kan skriva och säga det tusen gånger ifall det är de som behövs ..



Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt...
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0