är bara stressad.

hej på alla er sötnosar!

Inte ett ljud utav mig igår var det inte. Men det är för att jag är så himla stressad. Det är så mycket att tänka på, och jaa. Men Snart alla hjärtans dag people ;). Hoppas alla ni där ute har planer eller iaf något för er denna mysiga dag.
Men som Natta skrev i sin blogg, så är detta ju som en helt vanlig och att man ska ge kärlek varje dag! Wuho for love! :D . Men men, idag så var jag med Melissa och Ilkay. Melissa som är lite allmänt skum ( but i love her anyway ) var skiit rolig! Vi gjorde och snacka om en massa skumma saker. Och sen Ilkay som var hype som vanligt fika jag med. Jag som hade ryggverk var huuur tråkig som helst. Men men ..

Såg en söt vän som jag ej gjort på jag vet inte huur länge sen. Och denna vän är Camilla ;D .
Och såg också en annan, men inte någon jag kallar direkt vän längre. Men shit vad folk kan förändras, inte lite men alltså über mycket!
Det värsta jag vet är när tjejer eller killar ( inte så vanligt men finns ) spelar eller är helt enkelt dumma i huvudet. Alltså att dom spelar typ såhär "highschool-plastic-wannabes" Nej nej nej nej nej till det säger jag bara. Usch, hur folk kan bete sig ibland. Jag dömmer inte, men nej folk som är iaf 16+ måste börja mogna upp iaf lite mer än vad de har?

Nej nu ska jag ta och titta på gossip girl. Ska ändå kolla på hela säsongen på raken nästa vecka .. ( när bosse har laddat ner det .. ) Haha.
Ciao / Nosha



 Alla hjärtans dag  tips kommer kanske lite senare ikväll :)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0