skolstart snart.

hej på er!

skolan börjar ju snart så nu måste jag börja inhandla allt för skolstarten. Har pluggat matte nu i några timmar, så älskling och jag ska åka till farsta c för att köpa block, pennor och allt sånt om behövs!
Något ni inte vet om mig är att jag älskar pennor, jag älskar att skriva och kladda med olika färger så vad jag försöker göra när jag antecknar vad läraren säger är att skriva i så mycket olika färger, för att sen ha kul när jag läser. Det blir inte lika tråkigt att läsa som det är när det är skrivet med vanlig bläck-penna. Testa och se, ni kommer att märka en skillnad! Själv så använder jag dom här pennorna, världsbäst! Finna att köpa lite här och där. Åhlens, olika bokhandel, går inte att missa. Det kommer ifrån märket "Stabilo" och jag har den tunna spetsen som är "fine 0.4"

Pussisar på er.
Btw, det är så kul att blogga nu när ni har börjat kommentera inläggen. Keep up the lovely work, i love it!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0