maths + mens = ERROR

Goddagens!

Klockan fyra på natten så vaknar jag utav att jag har hur svårt som helst att andas, och har hur ont i magen. Jag överdriver inte (som jag i vanliga fall gör gärna!) när jag säger att jag inte kunde gå på benen, minsta lilla tryck på magen så skulle jag spy. men låg kvar i sängen i en halvtimme, och insåg att jag måste få upp mig för att ta alvedon. Jag visste, jag bara visste att jag skulle få min mens idag, och yes tyvärr så ska den komma då jag verkligen inte vill ha den.

Och idag tog jag en lång sovmorgon och gick äntligen upp klockan 14.00 för att jag bara var tvungen för att plugga matte.
Så nu har jag pluggat på som attans tills nu.
Måste också säga till er att jag kanske byter skola nu till tvåan, till Fria gymnasium. Imorgon så ska jag dit klockan 13.00 för att se hur det ser ut och allt sånt you know.
Har beslutsångest, vet inte riktigt hur jag ska göra för att helt ärligt så är jag inte nöjd med min skola (internationella engelska gymn.) Men vi får se hur det blir.

Puss, och back till matten.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: AISSA

Jag vet, ibland blir man så trött!

Hur har din dag varit? Förutom mensvärken såklart :)

2008-08-13 @ 22:53:14
URL: http://stellars.blogg.se/
Postat av: AISSA

Jo, den har varit helt okej om man bortser från timmen på arbetsförmedlingen, haha. Har inte gjort speciellt mycket alls men det är ju skönt det också ibland :)

Ja, det är inga problem, gör det!

Pluggar du nu också?

2008-08-13 @ 23:18:35
URL: http://stellars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0