hundra år sen

Hej på er!
Idag så började jag ju skolan, gick upp ur sängen så fort klockan ringde. (vääldigt konstigt) Jag brukar alltid snooza i ungefär en timme före jag ska upp men idag så for jag upp ur sängen, kände att det skulle bli kul med lite kramkalas med tjejerna och pojkarna ifrån skolan. Och självklart blev det de, fast fick ett slag i ansiktet när jag såg schemat. Går ungefär 08.10-16.30 varje dag. Det innebär att jag måste gå upp runt 05.30 för att duscha och fixa mig. sjukt or what? Men, det får vi demonstrera om lite senare, för imorgon börjar vi klockan 10.30(det är ingen vanlig dag)
Efter det så var jag tvungen att åka hem för att sparka av mig klackarna som jag (dumt nog) hade på mig idag. eftersom solen också titta fram så blev det på med skjorts och sandaler. Och iväg för att träffa en underbar person! Fick med mig hem lite godissaker, och det får ni se i nästa inlägg.
Dagens outfit, yess äntligen ska det få komma upp! So here we go! :D
Som ni ser så försökte jag köra en "à la Tyra banks stuk" haha, misslyckat?!



Dagens outfit:
Linne, divided
cardigan, cubus
skjorts, bosses gamla jeans






KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0