goJane we love.

Jag har länge velat besöka den här sidan men aldrig riktigt orkat, men så såg jag ett par skor hos en bloggerska och tänkte genast att jag bara var tvungen att kolla in skor. And this is what i found, jag måste klicka hem för annars (jag lovar) kommer jag att dö. Kolla in skorna, ni kommer att förstå mig.






Vad tycks? Är dom inte gorgeous? Som vanligt så kommer skorna också ifrån USA, fan tänk ifall jag hade flyttat dit nu i år, tänk så mycket skor och kläder ifrån Forever21, Abercrombie & fitch och ja goJane jag hade köpt... Tänk..
Men nej första paret kostar ca 132 kr.
par två ca 180 kr. par tre ca 125 kr. par fyra ca 144 kr. Egentligen är det verkligen som stulet, men sen så är det frakt, tull och allt det som tillkommer, men vågar man köpa ändå? Och köra en "Men jag visste inte att det skulle tillkomma" till mami? Haha, hon är inte dum men jag kanske skulle köra den iaf? haha, we will see. Men iaf, skorna kommer då ifrån gojane.com
Puss och godnatt, måste sova tidigt ikväll ska jag upp och träffa rektorn ifrån fria imorgon. Nervös? Som fan!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: amanda

snyggga ;d

2008-08-14 @ 01:40:53
URL: http://amandhy.blogg.se/
Postat av: "kalle"

hej, hur lång är du?

2008-08-14 @ 23:57:12
Postat av: nosh

Sv. till "kalle".

hej på dig! Jag är ca 164. En kortis men är nöjd ändå.

Hade bra :)

2008-08-15 @ 00:23:43
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: "kalle"

hej igen, du är inte kort, enligt mig iaf



tjejer ser fina ut vid den längden :)

2008-08-15 @ 04:03:23
Postat av: nosh

sv. till kalle.

tack så mycket!!

2008-08-15 @ 16:22:28
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: beccs

kortis men nöjd ändå? XD du klagar fan hela tiden över din längd xD hahahaha <3

2008-08-16 @ 23:40:20
Postat av: nosh

haha beccs är detta en jag-måste-tracka-på-nosha dag?

2008-08-16 @ 23:43:50
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0