ge mig (?)

det vore väldigt tacksamt ifall ni skulle vara så generösa och klicka hem de här skorna och gärna betala frakten och allt det där jobbiga som jag önskar inte fanns. kolla och dregla...



Om jag hade haft pengarna så skulle jag klickat hem utan tvekan men nu är det så (tyvärr) att jag är skyldig både mami och bosselito cash. Men visst är jag värd dom? Fråga inte varför, för det vet jag inte. Kanske för att jag är bara jag?! Är det en bra anledning, well ge mig bara dom skorna så är jag allt det du vill att jag ska vara! Haha. Skorna kommer ifrån Gojane.com
Jag försökte beräkna allt och så (vet inte om jag har missat, men det har jag säkert) så blev dom bara för ungefär 350 kr. Det är I N G E N T I N G! Ge mig dom ..
Nej nu ska jag vrkligen gå och sova och drömma att jag har dom här underbart fina skorna!

Godnatt, och på riktigt denna gång.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

hejsan, läste att du inte va nöjd med din skola,



kolla upp kärrtorps gymnasium



den är värd att kollas up :)

2008-08-15 @ 14:32:59
Postat av: nosh

Sv till "Anonym"

Hej på dig!

Är inte det lite långt ifrån haninge? (ja

bor här). Tack för tipset!

Hade bra / Nosha

2008-08-15 @ 16:24:20
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ligger nära skarpnäck

2008-08-15 @ 19:22:36
Postat av: nosh

Sv. Till "Anonym"

Tack för det, men det är ju inte alls långt ifrån mig.

hade bra. p.s skulle varit jätte kul ifall man fick veta vem du var :) , men du väljer själv att vara anonym, thats okey.

2008-08-16 @ 01:35:29
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: beccs

det var inga vackra skor.

2008-08-16 @ 23:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0