GD

Filmen var väl sådär, too much data-gjort säger jag bara.
Men nej nu slocknar ögonen och huvudet närmar sig tangentbordet, så före jag somnar totalt här vid datan så ska jag slita av mig kläderna och hopp in i säng ( yes älskling jag ska hoppa in i sängen precis så som du gillar, haha ironi..) Men imorgon så fortsätter jag som vanligt, matte. P.s för första gången så fastnade jag för ett tal, gosh... det får inte låsa sig!! Jag måste kunna aaaalllt!
Nej, godnatt på er mina söt sötaste sötnosiga pussgurkor. Haha, ja ni är för söta ni.

Ge tillbaka sommaren, i hate the rain fastän det kan vara mysigt ibland, men jag får depression snart. ge mig sommar, och ge mig bosses ursköna hatt. ( älskling här har du min confession till att jag diggar din hatt).
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Julia

Få riktigt ROLIGA gratis saker. Inget gratis smink eller biobiljetter här inte. Här kan du få allt från presentkort på MQ, en MP3, telefon, digitalkamera till Playstation.

http://www.gratisgen.se/?ref=92171



Och du behöver bara värva 7 pers för att få din första pryl.

Det är verkligen något alla kan njuta av! Och allt är 100% gratis!

Vad skulle du valt om du var medlem?

2008-08-13 @ 10:30:19
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0