är jag eller är jag inte (?)

Glömde nästan berätta att mina provresultat ang. magen kom.
Alla mina prover såg fina ut, tills jag fick hem ett brev ifrån min läkare där det står att jag "troligen" är laktosintolerant. Hur kan man troligen vara något. Antingen tåler jag mjölk produkter eller så tåler jag inte. Det finns inget mittemellan när dom här provresultaten i handen. Det funkar inte så, iaf inte för mig.
Finns nog inget jag hatar mer än sjukhus, och läkaren. Dom ska alltid göra något fel, se något fel eller bara uppfatta saker och ting fel. Varför är läkaren som pluggar i hundra år fortfarande så okunniga!! Gosh blir så jäkla arg.
Nu säger dom att jag måste först göra min gastroskopi undersökning och sen efter det måste dom klippa av en tliten bit utav någon tarm för att sen vidare undersöka.
Liksom skämtar du med mig? Hur många gånger ska dom stycka mig för att fatta vad mitt problem är?! Min kropp kan inte vara så himla komplicerad, eller?
Nej nu ska jag inte älta mer om det här utan sätta på mig kläder för att åka till farsta c.
det där ska jag göra (gastroskopi) men inte kommer jag att vara sådär avslappnad och ha ett leende på läpparna som den här tecknade figuren. Usch och ett stort BLÄ på det...
Ciao.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: AISSA

Jo, det skulle man kunna göra! Fast jag var ju tvungen att titta klart på tennis-semin så då sprang tiden iväg och nu ska jag snart på fest :)

Usch vad jobbigt det låter med gastroskopin, hoppas det går bra!

Vad ska du hitta på ikväll då?


2008-08-15 @ 17:08:13
URL: http://stellars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0