relief

hejsan!
Alltså dagen igår kunde inte bli bättre, alltså den kunde verkligen inte det. I mina 16 år så har jag aldrig blivit så lättad och så glad på samma gång. Som sagt ett reslutat förändrade verkligen mig, och min framtid. Åh pumpkin, tack för att du verkligen ställde upp för mig, men som sagt det väntas ju fortfarande ett svar. men det är posituvt hopefully ! :)
Igår fick jag också min present, min sötnos har köpt ett presentkort till mig, och det var ett presentkort för att kunna få massage eller vad jag vill, dvs SPA. Hihi, jag har tjatat så himla mycket om att jag behöver riktig massage, och nu har min bebis köpt det till mig, you shouldn't ;) , haha. Men men, efter det så stack vi hem till honom och käkade mat. Gaah va jag blev mättt! Har du någonsin känt att du är mätt men inte ögonen? alltså låter fult, men att du fortsätter äta fastän du inte har plats? Well, so var det igår för mig, jag var så himla tjock, jag åt och åt, men jag var fortfarande sugen på mer, men jag var mätt som en gris. haha, skit fult. "Klappa mig på magen" haha, hjälpte det sötnos? haha.
eftersom jag har varit så psyksikt dålig, och har inte kunnat sova de senaste dagarna, så kände jag verkligen att jag ej kunde gå till skolan, speciellt när vi skulle ha ett stort svenska prov idag. usch usch usch på det! Mamma sa att jag ej fick stanna hemma, hon fatta inte varför jag skulle stanna, för egentligen så vet hon ju inte hur jag har haft det, så kände att jag ej orkade berätta heller så jag vaknade och istället för att gå till skolan stack jag till pumpkin.
hihi. smög in till honom, och somnade.
Men men, sen runt tre-fyra så stack jag hem. Det ända jag har hunnit med just nu är att äta, och jag hade räknat med att jag skulle plugga under dessa timmar, men guess not? haha. Nej nu ska jag kolla runt på andras bloggisar. hihi.

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0