kyyyyyyyyyyyla!

brr brr!
Jag skrev i ett av mina inlägg att det var jätte kallt, men inget kan nog slå det jag kände idag! Alltså ni vet kinesiska hundar, som inte har någon päls, bara typ på vissa ställen, när det är kallt ute så skakar dessa stackars hundarna kroppen av sig. Alltså hela hunden skakar som om det var jordbävning or something. Well, idag eller nyss så kändes det som om jag var en sådan hund.
Min kropp kunde verkligen inte kontrollera sig själv, den skakade som fan, läpparna, benen, armarna! every part on my body was shacking like hell!
Det stod en tjej bredvid mig medans vi väntade på bussen, hon stod och stirra på mig och var helt ko lugn. Inget skak or anything, så hon var förvånad över hur jag stod och skakade sönder mig. Nej usch, snälla kan inte vintern bara komma och sen gå? i dont want to have it like this.
Vi fick ju inte ens någon bra sommar, och att vintern ska börja så tidigt helt unbelievebelllll!
Men men, jag bor i stockholm och vädret här är värre än skåne, så jag måste väl bara take it lake a "man", men jag är ju egentligen a women, men ändå :P haha.

GRATTIS MAA ! Idag blir min ängel som är liggandes 41 år. Jag älskar dig så otroligt mycket. inga ord kan beskriva hur mycket du betyder för mig. Du är my one and only! Maa, du är som ett ljus i det mörkaste mörker, du lyser upp mig så otroligt mycket, men samtidigt så kan du stänga in mig så hemskt mycket också.
Oavsett vad som än skulle kunna hända, i hope nothing bad! Så kommer jag allltiiid stick to you! Kommer alltid att vara med endast dig, för att du är den som alltid kommer att vara där för mig. Alltid en hjälpande hand. Maa du sticker ut från mängden, i mina ögon så är du "One of a kind" and i mean it so bad!
Jag hoppas på att du alltid kommer att vara frisk och behållen, och jag vill aldrig se dig ledsen eller på något sätt och vis "skadad".
Jag älskar dig, och jag finns alltid här för dig! My sunshine!!

Men men, lite om idag!
Kom försent, like allways? Har blivit en "typisk" sak för mig, which is very bad! Jag måste verkligen sova på kvällarna och vakna i tid på morgonen. Liksom min kropp är död, och då menar jag fysiskt. jag orkar inget förutom då dansen på lördagar. Jag är stendöd då också, men jag kämpar ändå. Kanske bäst så, för annars kommer jag veerkligen att vara dööd!
Men men, var också tvungen att gå förbi bibblan för jag hade 6 försendade böcker, och jag hade fått påminelse, och det stod att ifall jag ej skulle lämna tillbaka böckerna så skulle jag få betala en räkning på 1250 ;- . Alltså snacka om att mami skulle dödat mig, alive! haha.
men när jag skulle göra det, så missar stackars Nosha sitt tåg som gick 08,58. så jag måste stå och vänta på den som gick 13 över, och jag är liksom redan as frusen, så jag står där inne och försöker att hålla mig för kylan, men nej det går inte.
Försöker med att psyka och intala mig själv att " det är varmt, jag fryser inte. jag är skiiit varm" haha, men säger en sak, DET HJÄLPER INTE! haha.
Men men, väl i skolan så är jag skiit pigg för att jag har frusit och det är liksom en kick till piggnad. Så jag har hur hypad som helts i skolan och allt :) . som vanligt då (A) .
Men men, i skolan så är folket döda men ändå glada för att dom är hypade till att dom ska fira lilla mig som ska bli stor imorgon :D
men ändå känner jag mig mycket äldre än vad jag är, liksom det känns som om jag har varit 16 hela året och ska bli 17 nu. Men men, blir 16 got to get the fact :p men men, dom var ändå döda elelr lite halvt, men aa du fattar. haha. men men, efter skolan så stack jag och Sara Y till stan. hon skulle do some shopping, och jag skulle hänga med och bli suktad som fan! Kan ju inte shoppa föräns beccs är här, har lovat henne liksom :) . Men men, efter det så skulle vi ju till minnesstunden, men alltså det var KAOS, det regnade plus att det var huur mycket folk som helst. BECCA SER DU? JAG SKREV HELST. haha, är du nöjd nu (A)? haha
Men sen så åkte jag hem , och då hände detta, dvs att jag frös som en idiot! haha :)
Men men, nu måste jag gå och fixa lite stuff till imorgon, jag menar jag har ej köpt något skit till imorgon och det ska vara klart?! Alltså Tania och Taraneh bara måste hjälpa mig, liksom jag och Tania ska få slita som grisar med påsar från Ica MAXI. Usch, anyone who wants to help? Liksom ingen kan köra oss ju, så vi kommer att få ta bussen and stuff. haha, hjälp!
Men men, have a nice weekend, och glöm inte, JAG FYLLER ÅR IMORGON! :D

btw! Jag fick mitt csn kort idag, alltså du anar inte hur stor jag känner mig helt plötsligt. Liksom ett "student kort" haha.
Nej men ändå. och jag har även också hört att Livs blogg var fejkad. Alltså när jag hörde det, du förstår inte hur arg jag blev. jag menar hur kan någon skriva om att personen har bröstcancer i en hel månad, och sedan ljuga om det? hur jäkla patetiskt är inte det? Alltså bröstcancer är så himla allvarligt, hur kan man göra något sånt? Nej usch va sjuk folk kan vara!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
and we are so there! haha, just one little day left, and its my b-day! :D

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

du är en woman inte women det är plural ditt nöt.

2007-10-12 @ 22:36:03
Postat av: B

haha kolla inte bara jag som rättar dig :)

2007-10-14 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0