jag lever !

Heej! :D
Åh jag är så skrivsugen, så jäkla skrivsugen har jag varit. Åh äntligen ska jag få verkligen skriva av mig!
Min data hemma är pajjj, eftersom dumma nosha var verkligen så himla dum och tog emot en virus fil som Tania skickade, och ja, jag öppnade den ( men var däremot omedveten att det var virus, så dum är jag inte ). Jag har försökt att få bort det, men så fort jag kommer någonvart så stängs min helvetesdata av, vilket är så sjukt irriterande, så nej jag får inte bort viruset. Så här sitter jag hos Bosse och bloggar här istället.
Ska skriva i spalter för att få med allt jag vill skriva om.

REA!
Jag har endast en sak att säga om REA, "fyndigt" det är verkligen det. Du kan hitta så mycket i rea, ifall du verkligen tittar på vad som finns. Det bästa med rea är ju att det kan var så otroligt billigt! Och för att det är de så gör det ju inte så himla mycket ifall du skulle klippa i det. Jag menar vi säger att du köper en t-shirt eller tröja du kanske gillar motivet, men inte själva tröjan varför inte klippa ut motivet och sy in det på en annan tröja? och hoppsan så får du en egen tröja som endast DU har och du gjort. Så himla fiffigt! :D.
Själv så köpte jag väldigt bra saker igår ( Beccs har kommit, äntligen! )  Jag hittade ett par rosa örhängen och alltså priset är så otroligt! 10;-, vad hittar man för det? Jo mina fina örhängen :D, haha. Köpte också en jätte gullig brun/beige klänning på rea ifrån divided för endast 50;- som sagt letar man ordentligen så hittar man verkligen.
Men tyvärr så kommer ju inte allt du vill ha på rea, och ifall dom kommer så kommer det oftast i jätte stora storlekar. Och juste ett stort tips här med! LÅT INTE STORA STORLEKAR STOPPA DIG! jag är seriös! Jag är inte den som gillar tight och in fit, gillar mer lite baggy, och lite mer pösigt. Så tex min klänning är i storlek 38 och jag använder egentligen 34, men jag tycker att det till och med ser mycket bättre ut nu än vad den skulle göra som tight. Hittar du en tröja som ska egentligen bara vara lite halvlång, och den finns inte i din storlek, varför inte ta den i större storlek och använd tröjan som en klänning, som du kan sen använda med strumpbyxor, P.S strumpbyxor, INTE tights. Det är verkligen så uteee! Så usch på all tights som jag har också sagt förr i bloggen.
men men, igår köpte jag verkligen jätte mysig stickad tröja jag har faktis foto på den i något inlägg, det är en stickad tröja ifrån hm, jätte mysig är den.
Köpte en gullig scarf ifrån indiska, den har silver, svart, grön och lila färger i sig, det ser så fiffigt ut, hur dom kunde liksom sätta ihop silver med alla dessa färger. Men men, jag gick över min gräns som jag hade när det gällde jeans, trodde inte att jag skulle våga men, jag köpte ett pra blå jeans, och då menar inte jag själva jeans färgen blå utan riktig blå färg, ifrån cheap monday. Åh va jag älskar deras jeans och priser, 400 ;- för jeans är så himla lite, och det är verkligen så värt det!
I inlägget "Wish list" så la jag in ett foto på en typ skrik rosa cardigan tröja, jag såg den, men jag vet inte blev så otroligt feg, jag köpte inte den ;( . haha, så dålig stil utav mig för att jag skriver vad jag tycker är fint, men sen köper jag inte den, ajja, jag köpte den i grå färg istället. Vi får hoppas på att jag köper den nästa gång.
En sak bara måste jag bara skriva som jag köpte igår, min lila väska, den är så himla adorable! Man kan använda den som kuvertväska, men också som vanlig väska man hänger på axeln, har glömt vad det heter. haha. Den har en lite rosett på, skit söt :$, i love my bag! haha, ska köpa en liknande fast i svart, och på sidan av den så har den typ frans och det är i skin, så himla snygg är den också, och igen för ett otroligt pris, 79.50 :- Alltså nej, ut och shoppa nu! haha  :D

Beccs.
yes, hon kom igår klockan 06.25, och det var så himla kul och se henne, verkligen ! :)
Haha, och ja min säng är förstörd, sniff sniff! haha, du skulle bara sett min sida av sängen och sedan hennes sida. Hennes sida är helt förstörd knappast någon lakan kvar, och desan min så är den bara lite skrynklig. Haha, alltså jag vet inte vad det är, men jag klarar inte av att sova när sängen är skrynklig och typ smulig eller något sånt, så därför måste jag ha det helt spik rakt före jag lägger mig så jag har det så rakt som möjligt när jag ska sova. Men nej Beccs låter inte mig ha den lyxen, hon "förstör" min stackars säng! haha, i'm so parnoid! trust me i know! haha.
Men men, igår så fort hon kom så körde bosse hem oss och vi somnade direkt. Vi vaknade runt, ja vad var det? Nej men runt 12 tiden, och vi åt frukost tillsammans, bacon med ägg, mums hihi! Efter det så stack vi till stan för att shoppa, och vi kom inte hem föräns åtta tiden. Så kul vi hade alltså se upp stockholm för nu finns det två galna skåningar här! haha :D. gårdagen slutade med att jag mådde verkligen skit för att vi blandade bacardi med energi drink, usch så himla vidrigt. Eftersom jag inte tåler alkohol alls, så slutade med att jag fick krama toaletten. blää!
men men sen idag så såg jag min värsta mardröm, mens :/ . Alltså vet att jag kommer att vara jäättte jobbig mot mina medmänniskor. Har redan börjat liksom, nej förlåt för hur jag kommer att vara, men håll bara med mig och hållkäften är så nog bäst?! För annars kan jag få ryckningar, vilket du inte vill vara med om! Haha, nej jag skoja så hemsk är jag inte! haha :D . Men men, dagen är inte slut och ska snart gå och möta becca som har träffat någon vän till henne, vi skulle ta något att äta.

"Jag svär" "PÅ GYYD"
Vad är det för ord egentligen? :O, alltså varför säger man det? Alltså jo jag vet varför man sägr det, men ta ej illa upp vem det än är som läser detta, men tycker att det är så hima patetiskt! Ett, det låter så himla fult, och två varför ska man säga på gud? Skulle det bekräfta att det man säger är mer sant då? Vafan skulle man ljuga för?
Jag menar detta som förekommer jätte ofta tex
"- Jag var i stan igår.
-  Va, allvar? Säg på gud?"
Haha, ser ni så fult det ser ut, alltså verkligen så himla onödigt och säga. Ibland förstår jag mig inte på vissa saker man säger. Men men, många jag känner ( host, flickorna ifrån skolan) Haha, fastän ni säger det så älskar jag er ändå :D , men som sagt så kommer ni ihåg första gången ni sa det till mig, det kom som en chock varför skulle jag ljuga om att jag var stan för? haha. men men, som ms. herdin skulle säga så är detta "tonårsspråk" Och man vill vara på något sätt "hemlig" vill inte att vuxa ska kunna förstå, ett eget språk som sagt. Ajja slutskrivet om detta, en slutsats bara, tänk på vad du säger, ha liksom någon sorts anledning, eller se bara allmänt dum ut? haha.

allmänt!+ LYX
Ja, nu har jag skrivit lite om det jag har velat skriva om, fast det har varit jätte mycket annat som har "crossd my mind". men men, nu är det ju höstlov, vilket är jätte kul! :D, och jag har verkligen längtat efter det, för att verkligen sova ut så är det en lyx.
Åh fan, nu kom jag också på en annan sak.
Vad definerar du som LYX egentligen? Att ha jätte mycket pengar är det lyx? eller att göra något för dig själv är lyx? Fick hem elleLYX idag, alltså nej i denna tidning så finns det inget som är under tusenlappen som är verkligen värdigt att köpas. Att en klocka ska kosta 285 000 är väl åndå liiiiiiite för MYCKET? Men jag säger inte att, ifall jag skulle haft pengarna så skulle jag ej köpt den, verkligen inte! Hade jag haft pengar så skulle jag köpt mer än bara en! haha, men nu har jag inte det! Men men, skriv gärna en liten kommentar om vad du tycker är LYX! :D, tacksam för ditt svar då :) .

Nu ska jag, hopefully bosse också sticka och möta upp beccs för att käka något. Gaah im starving! så förhoppningsvis så ska jag blogga så fort som möjligt min data är fix.

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0