GRATTIS!

grattis till lilla sötis nosh! :D

För tillfälligt så har min födelsedag börjat SKIT. usch, usch usch! Jag hoppas verkligenn på en bättre dag. Varför kan inte folk bara suck it up för en ända dag och bara strunta i att trycka ner mig. ska man inte få ha en "bra" födelsedag?
Shit, folk säger att jag är känslokall, men detta tar ju ändå allt. . .

Jadu gott folk, grattis till mig, till ännu en gång en skit dag.
det värsta är att man har förväntat sig så himla mycket att det ska bli bra FÖR EN GÅNGSKULL! men vafan nej det går verkligen inte det. i dont know what i'm doing wrong.
Please take me out of this place.. ? :( . 

12345678910111213
vi kom till dagen och jag önskar att den inte ens kom.

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

grattis sötnos! hoppas din dag slutar bättre än det du nyss sa.. det är du värd. Puss och kram!

2007-10-13 @ 13:52:35
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: Rivas

grattis nösha!
hoppas du får en bra dag!

du är bäst! :)

2007-10-13 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0