confession

hej.
alltså fan vilken helg, och not in a good way.
Nu orkar jag inte mer, orkar inte spela en massa spel. Jag ska skriva precis som det är, och efter detta får ni ta mig hur ni vill. jag orkar inte ha det såhär mer.
Har du någonsin älskat någon så himla mycket, att du skulle kunna göra vad som helts för och sedan sviker den personen dig? Jag försöker att få det att funka, försöker att ge dig den kärlek,respekt du vill ha. Men jag får inget skit tillbaka, varför ska jag fortsätta?
Har du någonsin känt att du inte är hemma i dit egna hem? Jag känner så, jag försöker och försöker men jag lyckas inte finna den känslan.
Har du känt att din familj och släkt endast trycker ner dig, och dom bryr sig inte ett skit om att dom gör det? Kan du förstå hur jobbigt det är, när du har redan hur mycket press ifrån andra håll, så kommer dom och hackar och gnagar ner på dig. Vet du hur jobbigt det är?
Jag är som två person, en i skolan och med folk, och en jag är hemma. Jag vågar inte visa hur jag egentligen har det, för jag är så lik min mamma. Hon är också sån som försöker "dölja" det. Vill ha en "perfekt" yta. Och jag vill inte att folk ska tycka synd om mig, och ba" aa anosha har det så dåligt" Jag försöker verkligen inte det, vill bara skriva av mig och liksom jag orkar inte spela två personer längre.
Jag har alltid varit utnämnd till den "glada tjejen" och ja, jag är ju glad och så, för jag försöker verkligen att verkligen få allt att verka postivit. Jag försöker att få den dåliga stämningen till att bli bättre. Från negativt till positivt. Thats me? Men men, orkar inte skriva om detta mer, så jag ska skriva om min jobbiga helg istället.
i fredags så var jag med pumpkin, eftersom han skulle åka dagen efter klockan 05,00 på morgonen. Vi hade så himla mysigt och roligt tillsammans, fastän det var jobbigt att se att han höll på att packa. Ja det är endast en vecka, men det är ju typ en vecka utan hans kärlek,närhet och hans röst. Jag vet inte, men hans röst gör mig så sjukt lugn. igår behövde jag verkligen den, eller hans närhet. Saknade honom så himla mycket. Alltså trodde inte att jag skulle kunna börja sakna honom sådär mycket och så snabbt. Det är nu jag inser och förstår hur mycket han egentligen betyder för mig. pumpkin i miss you.
Men men, igår så var det dans och jag dog för vi hade riktigt hårt fyspass igår, och jag dog verkligen. Vi had einte vår vanliga danslärare, så vi hade en vikarie igår. Alltså han var verkligen tuff, jobbig men ändå kul. Hans koregrafier som vi fick dansa till var kul. Han hade killar och tjej dans stilar. dvs att tjejer skulle vara väääldigt tjejiga och killar aa väldigt killiga. Skit kul, men som sagt och idag så är jag helt slut i armar, ben och axlarna. Alltså är verkligen slut. Och det fula är ju att jag stretscha jätte mycket efteråt. Så helt sicko.
Men men, och nu ska jag hem till moster och fira hennes b-day som var egentligen i onsdags!
Hoppas du som har läst detta inte fått fel uppfattning om mig, vill inte låta som någon "jag mår skit dåligt, hjälp mig" för jag klarar mig precis som jag har det, ändå.
Fast man får ju hjälp utav Pumpkin, Beccs, Darren. Alltså ni tre ni anar inte hur mycket ni betyder för mig?! Jag menar, igår beccs trodde aldrig in milion years att du skulle förstå mig så som du gjorde. igår insåg du hur jag verkligen hade det, and it didnt look good, right? Och sen darren, my god. Din flicka ska vara så sjukt glad att hon har dig. Jag menar så som du pratar med mig och får mig att verklgen skiiiita i vad folk tycker och tänker om mig. tack verkligen för alla dom gånger du har ställt upp för mig.
och pumpkin, du är ju unik, finns inga ord för vad du betyder för mig. och jag kan fortsätta tills imorgon och skriva hur mycket du betyder för mig. men just nu har jag inte den tiden :) . Ska kila nu, men vi hörs säkert imorgon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
bara några dagar tills min födelsedag, och pumpkin kommer hem! wuho. Tiden går så snabbt den, haha men ändå inte. och juste snart ska jag skriva ner min count down tills beccs kommer hit. det blir antingen den 25/10, eller den 26/10. Men hon kommer och det har hon sagt till mig. Jag älskar och saknar dig syster/bästis/ my everything!

Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs


Jag älskar dej! Snaaart kommer din beccsan, och SÅ kul vi ska ha!

2007-10-07 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0