colour

hejsan!

Åh vilken dag, riktigt up and down.
Men men, mami opererade sig idag, vilket gick bra också! Tack och lov, har gått runt och varit hur sjukt orolig som helts. Det kvittar vad det är fär operation egentligen bara man söver ner, så är det farligt. Men men, så jag stack till skolan runt 11 istället för 08,30. behövde det ändå.
Jag skrev i ett av mina inlägg att jag hade det jobbigt och så hemma, och mamma och jag kom inte direkt överens. Men igår, alltså Gud va jag älskar dig, du anar inte hur mycket jag älskar dig! Alltså ibland så förstår inte jag och du varandra, men igår alltså att både jag och du började gråta var så skönt. Att vi grät ut tillsammans, vi behövde verkligen det! :). Alltså jag förstår varför du kan vara lite "overprotected" men nu förstår du ju också mig, vilket är så himla skönt!
Men men, slutade egentligen runt 14,30 men eftersom jag är med i student council så slutade jag runt 16,00. men sen så drog jag hem, och frös som en gris, så fruktansvärt kallt ute, usch usch usch!
Pumpkin har det bra han, värsta solen och värmen nu ju. Åh i envy you so darn much!

Men till huvudämnet så ska jag snacka om färgen lila/ceris. Alltså jag har fastnat för det så himlans mycket. Tycker att det får en att se mörkare ut, och det är så varm ton. Jag tycker att färgen är så mysig också. och sen också röd och brun. De tre är så himla fina. Jag dör för dom verkligen! haha. Det finns inte en ända dag då jag inte har någon utav dom färgerna. antingen alla dom tre tillsammans, eller bara ett plagg som är just i någon utav dessa färgerna.
Det som är bra med dessa färgerna är att just nu som det är väldigt fiffigt att blanda olika färger med varandra. SÅ kan man använda dessa tre för att få det som "inte matchar" till att matcha.
Har valt ut ett plagg där alla dessa tre färgerna kombineras.

     
 

Jag tänkte att här kunde man välja. eftersom jag verkligen älskar den där cardiganen så tänkte jag den tillsammans med ett lila linne, svarta strumpbyxor, brunrutiga shorts, och med ett bara over knee strumpor i brun färg. Man kan också ta cerisfärgade tunikan och ha det tilsammans med de andra plaggen, det får du bestämma själv. Ifall jag skulle haft på mig detta skulle jag anävnt mina bruna converse till. Tycker att converse passar utmärkt till vågade kläder, och med det menar jag färger.

Prislista.(Allt kommer ifrån H&M, förutom skorna, fast dom går och hitta i NK, och scorette)
1. Cardigan, 149;-
2. Lila linne, 49,50;-
3. Strumpbyxor, 149;-
4. Shorts, 198;-
5. Over knee, 79,50;-
6. Tunikan 249;-


 


tänkte avsluta med att lägga in ett foto på mig och mami, som var tagen för ca 1-2 månader sen, när vi klubbade tillsammans, vilket var så himla kul !



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Fyra dagar kvar sen är det noshis birthday! :) Congrats till mig då (A), och mami fyller år om 3 dagar! wuho! :)

Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: pumpa

fotot ljuger! you ain´t that pretty... :p

2007-10-10 @ 20:29:28
Postat av: nosha

nej jag vet,i'm even prettier :)
tihi !

2007-10-10 @ 20:46:59
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0