vad gör man när..

Hejsan alla där !
Nu så är jag tillbaka, nu ska jag försöka blogga varje dag. wuho! Datan är klar nu, men det jobbigaste är att den är tyvärr i min lillebrors rum, och inte i mitt. Gaah ! väldigt orättvist för att både maa och tinosh har nya datorer och inte jag. Vad är det här för något ? ;O . Men men , slut tjatat om det, har typ tjatat om det nu i dagar men ändå :) .
Idag så var det skola, som vanligt! det var inte så jobbigt ganska lungt faktis, det bästa hände efter skolan. När jag stack in till coop och köpte tre lussebullar för endast 15 kr! :D wuho en stolt Nosha där ! åt alla tre under bussresan hem, kunde inte hålla mig!
Men men, en sak jag har tänkt på är vad gör man när man hittar någons "dirrty stuff" och då menar jag inte något snuskigt eller något sånt. Utan vi säger tex; du läser någonstans där din killes kompisar skämtar om vart han och sitt ex hade sex. Ska man bli arg då? ska man bara skita i det och gå vidare och tänka, "Han är med dig nu" eller ska man verkligen få ryck, och typ ringa och skrika som fan?
Eller som tex; Ett par som inte är tillsammans längre, så sover en killkompis hemma hos tjejen, får killen någon rättighet att skrika på henne? P.s och det är han som dumpade henne.
Ibland så förstår jag mig inte på folk, och sättet man ska reagera.
Eller vad ska man göra när man sticker dagligen till skolan och får höra någon skit kommentar från en viss person varje dag? Ska man få ryck eller ska man bara suck it in? När det gäller allt sånt här, så har jag verkligen NOLLKOLL! För tänk så blir man arg och sen får höra " DU kanske överreagerade lite " För det värsta är ju att man skäms för att man har överreagerat och typ måste säga förlåt.
Ajja, nu ska jag inte skriva bok, nu ska jag läsa några bloggs och hoppas på att hitta något bra. Sen blir det plugg .
och juste btw, GRATTIS TILL ILKAY SOM BLEV 16 ÅR IDAG ! :)



Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0