lite kort!

hellu!
Jag är lite kort utav mig nu, för jag har fått höra att jag ska skriva ett blogginlägg inte en bok ;P !
men men igår så lekte jag lite kort med bosse, och sen nu idag gör jag det också ;P .
Men men, skoldagen var väldigt lugn. Har bara psykat tjejerna med mitt snack om saw.
Ifall du ej visste så "hatar" jag dom filmerna men jag älskar dom påriktigt, haha nu hängde du inte med va? haha, nej men jag menar att jag hatar att jag vlir rädd utav dom men jag älskar dom ändå samtidigt. För liksom igår så kolla jag på traillern till saw 4, vilket jag ej uppskatta för att på kvällen så kunde jag inte sova :/ .
Är jag sjuk eller är jag sjuk? haha.
men men, nu ska jag inte skriva något mer, däremot imorgon så ska jag ta upp om ämnet "ögon kan ej ljuga" hihi :D . något som jag satte och tänkte på igår när ej kunde sova för jag hörde den där äckliga saw musiken i huvudet, PLUS att den där äckliga dockan.
Jag lovar dig att jag föreställde mig att min tv skulle sättas på och säga "Hello Anosha, you dont know me, but i want to play a game..." Alltså fatta så rädd jag var ! :O , uh uh uh uh!
nej nu ska jag verkligen sluta!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: sara

HAHAHAAHAHAH nu skriver du kort va :D

2007-11-07 @ 18:04:52
Postat av: beccs

hahah älskling du är söt.

2007-11-07 @ 21:01:02
Postat av: jojo

haha, aw :)

2007-11-10 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0