hoppas bara..

Hejsan.
jag har verkligen fullt upp i skolan, har suttit nu i några timmar och så, behöver ju paus!
Men men, min helg blev inte som förväntad, ville vara med vänner och pojkvän men tyvärr så gick ju inte det. Jag var tvungen att gå på middagar hela helgen, snälla skjut mig?

Men men, skolan var ganska OK. Jag hade sådan otur idag, jag satt uppe till klockan 02,30 och skrev min essay och var hur stolt som helst över den. Nästa dag, dvs idag när jag ska skriva ut den så finns tyvärr inte det dokumentet och det går ej. Jag satt där ett tag och försökte men nej tyvärr. Och det värsta var ju att skickade man ej in den idag så får jag IG, och det vill jag INTE! Gaah, hoppas bara på att Ms. Pope kan skicka den till honom, för det gick tydligen inte att skicka den till hans mail. Usch vilken jobbig dag!


Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Jag säger som till så många andra.. att jag kan omöjligt hjälpa dig om du inte sparar det du har gjort i din stilmall..för om jag inte kan kolla på koden,s å kan jag inte veta vad du har gjort fel.. så testa igen och om det inte funkar, säg till igen så ska jag kolla på koden..men spara då det du har gjort!

Lycka till!

2007-11-26 @ 18:43:18
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0