dumma dumma pojkar!

hej igen!
Jag var nyss i centrum skulle köpa miniräknare ifrån clas olsson. eftersom Nattis sa till mig de kostar 120;- så tog jag endast med mig 120;- , och nej jag är inte snål eller något, men hade pengar jämt ut och inte trodde jag att hon skulle ha fel. Du förstår jag litade på nattis, men inte längre! haha, nej jag skoja, men back to the main point!
Jag står där bland miniräknararna och försöker som en dåre att  hitta den som kostar 120 kr, men nej jag hittar verkligen inte den. Så kommer en snubbe fram och frågar mig ifall han kan hjälpa mig. In need of help, så självklart svarar jag ja, och börjar förklara för honom hur det ligger till. Då säger han "Alltså den du vill ha, som din vän sa var 120kr kostar inte så utan 160kr" AJ, och jag är desperat. För det är 5 min före stängdags och jag har prov imorgon! Då börjar jag med mitt "hej-jag-är-jätte-trevlig" jag berättar lite om hur min dag har varit och att jag ska ha prov och sånt. Snubben börjar lee, och då tänker jag Touchdown, and anosha scored! haha. Han kollar bort mot kassan och säger "Jag tror inte att det ska vara några problem... jag menar det är två killar i kassan och du är ju söt så det fixar vi, kom" det värsta är ju att han blir ju generad, och ba "Personalrabatt ;)" Haha, och jag skrattar och tackar såklart!  Sådär just like that så fick jag 40kr rabatt! POFF! haha.
inte så att jag är stolt men lite små stolt kanske, mest kul grej (A) haha.

nej nu ska jag tillbaka till mitt pluggande om Leonardo Da Vinci, efter det blir det timeline, sen matte OCH SEN efter det om jag hinner så ska jag baka mina älsklings muffinsar!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

hahha, YOU GO GIRL.

2007-11-27 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0