beslut

hejdu.
har du någonsin varit med om att ta ett stort beslut? När du har velat något hela ditt liv, och du har det i din hand men det är något som får dig att välja bort det? Det känns OK, och jag ångrar mig inte, verkligen inte. Fast det går inte att inte tänka att man just tackade nej till en dröm. Jag har gått runt i ca 3 veckor, och letat efter en anledning till att tacka nej. Jag såg det sjävklara, han är min anledning. Min anledning till att inte fara nästa termin till USA, och bo där i ett år. Ett år utan den kärlek, den värmen min dröm skulle ha betytt noll utan honom. Trodde aldrig att någon eller något skulle någonsin kunna stoppa mig från att välja bort USA. Eftersom det är en dröm för mig att bo och plugga där, och jag hade ansökt för det, och jag blev antagen, men jag valde bort det idag. Jag skickade ett "nej tack" brev till dom, för jag såg ingen annan utväg. Det är inte så att någon övertalade mig till att tacka nej, utan det var verkligen mitt inre, speciellt hjärtat. För det skulle aldrig klarat av det. Vad betyder en dröm när man ej får dela den med folk man verkligen älskar? Ha, det fula är att jag såg det inte på det sättet föräns nu jag skrev det. Skönt att bara få skriva ut mig. Jag skriver inte det här för att folk ska läsa det, utan bara för mig för att jag ska kunna koppla av och skriva av mig. Lät fult men så är det bara.
Jag vet att det finns andra tåg jag kan ta, men det kändes bara så konstigt att se just mitt tåg bara åka utan mig när jag har biljetten i handen. den biljett som jag har velat ha de senaste åren. Men som sagt jag ångrar inte mig. Vissa saker kommer bara före, helt enkelt.
Hanna sa härom dagen "Jag vill bli sådär 'Anosha-kär' " Det är nu jag tänker ändå, tänk så hade jag ej varit sådär galet kär som jag är, skulle jag ha åkt då? Skulle jag fortfarande vågat ta det steget att bara åka, sådär helt ensam? Det är de, jag vet inte ens ifall jag skulle ha gjort det då. Men vem vet, orkar inte ens tänka så för nu är det ej så.
Jag har honom, jag älskar honom och jag kan verkligen inte tänka mig att bara åka sådär och vara borta i ett helt jäkla år. Värst av allt... utan honom. Du frågade mig " Baby betyder jag så mycket för dig? " Ja, det gör du, jag kan offra min dröm för dig. För du betyder så himla mycket och tanken utan dig dödar mig. Min dröm betyder inte när du inte finns vid min sida. För Bosse, jag älskar verkligen dig ...

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

*snyft* fan du är så söt i hela kroppen ! :)

Skulle du inte stannat för min skull ? :( bajs på dej jag älskar dej effrite ;)

2007-11-21 @ 20:46:27
Postat av: jooy

oh, gud vad du är söt. denna kärlek, jag vet hur det känns. haha :p men det är ändå bra, då får vi behålla dig i svergie iaf ;p Älskar dig!

2007-11-22 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0