"allå du"

Åh, data data data!
Dont we just love it? Jag menar vi människor är som besatta utav elektronik saker, dvs mobil data och tv. Du sitter hemma och gör absolut ingenting och det finns inget och göra, vad gör du då? Jo du går antingen först till datan, och i mitt fall så är ju min data paj, så du tar mobilen kollar igenom vem du vill prata med, och du ringer. Men efter det när man väl har snackat och har fortfarande inget att göra så sitter man framför tvn och zappar fram och tillbaka, och sen det värsta när det inte finns något på tv, VAD FAN KAN MAN GÖRA DÅ?! alltså jag är seriös, kommer du på något mer och göra än det, be my guest skriv gärna det! :P haha.
Men men, nu är höstlovet slut och Beccs åkte hem tidigare än tänkt för att den där flickan blev tyvärr sjuk och fick sedan också halsfluss, vafan!
Det bästa och som tur var ju att vi hann ju ha lite kul iaf före hon blev sjuk, dvs att gå och shoppa och så, tänk så skulle vi ej ha gjort det, shit då skulle jag varit stenuttråkad, tror jag? haha. Men nej vi som hade bestämt att vi skulle festa och allt så blir hon sjuk istället. Och det värsta med sjuka människor är ju att de blir så otroligt krävande och jobbiga, ta ej illa upp beccs! Men har jag inte sant? Jag menar Beccs blev ju lite sån :$ haha, nej men alltså hon typ ville inte göra något, hon kunde inte prata med mig, hon ville sova klockan 23,00. Då tänker man my god det är höstlov, let me out! Men nej nej, så fick jag ju inte tänka, hade ju Beccs liggandes i rummet. Haha, älskling det var ändå jätte kul och träffa dig verkligen! Hoppas bara på att det blir bättre nästa gång, och ingen sjuka då!

Nu måste jag skriva om andra saker, dvs saker som jag har varit uppfylld med, och det falskhet. Alltså folk kan vara så himla falska, jag kan vara falsk ibland. Den som säger att den har aldrig varit det, LJUGER! Vem har ej varit med om att någon du ej vill prata med kommer fram och hälsar och vill starta en konversion? Då sätter du ju på ett leende och spelar med och pratar på om något du verkligen ej orkar. Som tex när du har precis slutat och någon du känner, som du gillar verkligen men alltså du orkar inte prata med alls, så känns det ju som ett krav att prata med människan för att vara trevlig, right? Men sen finns det en annan sorts av falskhet och jag kan tänka mig att du har hört och kankse också upplevt den. Det är när du ser en människa som har typ sagt något om dig, som inte vet att du vet, som spelar "söt och snäll" och spelar sådär ultra dum som om inget har hänt. Vad gör man då? Jag är den typ av människan som är faktis helt enkelt falsk, jag säger inget jag bara ler och fortsätter och vara trevlig. Just då tänker jag inte "Fan den jäveln" Men däremot efteråt så tänker jag, shit va falsk! Både jag och den personen. Att man kan säga "Hej, gumman" Och puss på kinden och sen typ försöker vara trevlig men inte mena det, whats the point? Nej usch stör mig på sånt. Vill inte börja med mitt " Åh, helsingborg är så bra" Men måste bara säga att så var dte inte där. Folk skiter i varandra, dvs dom bryr sig inte om vad den och den sa om en annan person, men i sthlm så känns det som om dom livnärar sig på det. De dör utan skvaller, hur kommer det sig? Är stockholmare bara mer nyfikna eller så är dom allmänt dumma i huvudet och har inget annat för sig? Jag vet inte, jag är som tur är ingen sthlmare, är SKÅNING :D haha. Men men... still its non of my business! :)

En annan sak också gay-people! I love them! :D Alltså jag kollade på Chucky&Larry, ganska bra film, en lite tänka-efter film. Jag har alltid haft en stor respekt för homosexuella men just igår så såg jag verkligen på dom från ett annat perspektiv. De är också människor, dom gör precis som vanliga, den ända skillnaden är att de hakar på samma kön. Vem är vi som ska dömma det? Varför inte låta dom gifta sig och skaffa barn?! De är lika människor för det. Vissa säger att det är en "sjukdom" vad får dom det ifrån? Okej detta med gener och allt skit, men jag tror faktis att det ligger i uppväxten, hur man behandlar pojkar och flickor. Vi tjejer tycker att gays är kul, för att killar som är precis som en tjej kankse inte precis men tycker och tänker som oss tjejer är kul. Men det fula är ju att vi blir på något sätt rädda utav lesbiska tjejer. Samma sak med killar, många killar gillar inte "bögar" för att de äcklas, eller något åt det hållet, och liksom fine tyck så, men håll det för dig själv!

Ajja, nu till vad jag gjorde denna helgen. Beccs åkte hem under fredagen som skulle egentligen åka hem på söndag dvs, igår. Kanske var bäst så för hon mådde verkligen ingen vidare, och det var så synd om henne och se henne sådär. Men men så fredagen gjorde jag nada, förutom då att säga hejdå till beccs,*snyft* hihi .
Under lördagen, guess who i saw? MIN JOY! :D , Alltså kvinna va glad jag blev när jag såg dig! Du är så gaah obeskrivlig, så full med liv! VI fikade och så, sen kom hennes boyfirend Jaja vilket var kul också att träffa :) . VI satt på wayne's coffe i kungsgatan i ca 4 timmar, snacka om att jag fick kramp i hela kroppen för att jag satt så himla länge, nej helt seriöst jag dog! Men men runt 19,00 så kom Bosse också in till stan och vi stack och käkade. Fan att jag har glömt vad stället hette, men fyfan vilket ställe. Först sätter som oss vid sånna turistplatser dvs högljudigt och typ verkligen ingen matro, och sedan maten fyfan va vidrigt! usch usch usch usch på det stället! Och jag menar verkligen det. Men men efter det så stack vi på bio, kollade på "The Bourne ultimatum" det blev inte så mycket film för jaja och joy, men däremot jag och bosse var så himla fascinerade utav filmen. Liksom vi gjorde ljudeffekter efter varje sak typ "woooow" "omg, såg du det?" " shiiiiiit...!" haha och sånt, Joy sa igår att det var typ det ända man hörde, förlåt people  (A) haha. Men men efter det var det hejdå till Joy och jaja, och sen så stack vi hem till Bosse :) Alltså i will miss you Joy, fan gumms att det endast var en dag, men det var rolig dag som tur var! :D. Ses snart hoppas jag, hopefully under jullovet! :D.

Nej nu har jag skrivit klart typ en bok? haha. här under finns några bilder under höstlovet, det som vi hann iaf göra! :) btw, fick den där blåa klänningen som jag hade typ i min wish-list inlägg utav Joy och beccs, TACK SÅ MYCKET!


Bild1 Niosha&Nosha, bild2 nosha&Beccs, bild3 Nosha dior reklam, bild4 nosha tjockis, bild5 nosha, bild6 nosha subway kungen, bild7 tinoshs porträtt bordering(hans present till mig), bild8 Beccs&nosha, bild9 nosha&beccs, bild10 nosha sjunger!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

lovelilove uuuu

2007-11-05 @ 20:34:25
Postat av: jojo

åååååh, jag saaaknar DIIG!

2007-11-10 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0