Nosh is board?!

allåå där !
Ja, nur sitter jag här framför datan och gör nada, vill göra något men alla har tydligen annat för sig. Så då tänkte jag att jag skulle blogga istället :) .
under helgen när jag satt i bussen så kom det två döva personer in, och de började genast med att prata med varandra på teckenspråk. Har nog aldrig blivit så fascinerad som jag blev när jag såg dom. Alltså det ser så coolt ut, tänk att dom har liksom eget hemligt språk, som de kan prata med endast med hjälpa av händer. Hur coolt är inte det egentligen? Nej alltså det fick mig verkligen att smile:a som fan hela bussresan.
Såg precis att  någon "anonym" person hade kommenterat att jag passade i lugg, nämen tack då :D. Är fortfarande lite tveksam och väldigt ovan, för att ha hår precis vid ögonen är lite irriterande, speciellt när jag kollar på tv eller läser något. Men jag kanske kommer att vänja mig?
Juste, Italien-resan med italienska gruppen kommer att bli av, wuho! Vado in Italia a maggio ! :D Är hur glad som helst. Det bästa är ju att vår söta italienska lärare är lite "dum" hon typ tror att vi inte ska fiesta när vi ska dit, men ändå säger hon att vi ska "mingla" ute i barerna där :D haha, skit kul. Oh Ilkay, fan va vi ska ha kul då! :)
Längtar redan. Men först av allt så längtar jag som in i helvete på att få jullov, Gud va det ska bli skönt med det! Och sen Jul, nyår, och sen när Beccs älskling blir 17 år, då blir det partaj , hihi! Vi ses ju snart igen älskling!

Nej nu känner jag verkligen för att gå och baka muffins med äppelfyrkanter i! My own speciality, mums ! :D. Men avslutar mitt blogg inlägg med en låt jag verkligen älskar så sjukt mycket med Linonel Richie- I call it love.



Maybe I don't know what love is
Maybe I'm a fool
I just know what I'm feeling and it's all because of you
Don't tell me I don't know I want the truth
Cuz they call it, we call it, you call it, I call it love

It's so clear for you to see
(Don't let no body tell you what to do)
Why they can't just lets us be happy
(I don't want to find somebody new)
If you know what's really in your heart
Then don't let them tear us apart
(Cuz you feel it I feel it don't say were through)

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0