Lucka 8+ julklappstips + 8 månadersdag!

Hejsan!
Det blir en liten sen lucka 8 och julklappstips, men jag har dansat sen 12 idag, och jag hann inte på morgonen, men det är ju fortfarande 8e, så better late than never, right? :)

Lucka 8 Klicka här

En jätte mysig låt, som är faktiskt en liten favorit till mig, så enjoy!

Men nu till dagens julklappstips!
En julklapp som en vän, mamma, pappa, släkting skulle uppskatta är en present som man skulle göra själv! Julklappar handlar egentligen inte om vad man får i present utan mer, att personen har tänkt på just dig! Och när denna person har lgat ut tid att göra något bara för just dig, så måste det ju kännas underbart?! :D.
En billig och bra present är att man kan köpa en helt vanlig t-shirt och kanske göra något tryck på den, eller kanske skriva "Världens bästa .... " Eller, vad säger ni? Eller kanske något örongott, med ett tryck på? Eller, varför inte ge till mormor eller morfar en liten julbakelse? Det kan jag garantera att dom skulle uppskatta, plus att det skulle se så fint och mysigt ut, under julgranen :) .

Så, nu ska jag verkligen gå och ta det lungt, är helt jäkla slut i kroppen! Tack för idag Rosa verkligen skit kul! Fast som sagt kroppen orkade inte så mycket, men som jag skrev i "besegra" inlägget MAN SKA KÄMPA VIDARE! Även ifall man skulle svimma av, haha. Kanske inte så långt men iaf kämpa på !

image127Det är min och B's 8 månaderdag, idag! så grattis till oss! :)
Jag älskar dig, och det vet du B! Ingen trodde att det skulle hålla så länge som det nu har gjort, och jag är verkligen så himla lycklig med dig! Ingen kan få mig att känna det du får mig att känna, du är verkligen bäst för mig! Vi har varit med om miljontals saker, och allt har bara gjort oss starkare. Alltså det finns tusen saker som jag vill bara skriva ner, förklara hur mycket just du betyder för mig. Men det går inte, jag blir speechless. DU gör mig speechless. Orden "Jag älskar dig" känns så lite, för jag känner verkligen mycket mer än så, men det är ju de orden som är starka, och pumpkin... Jag älskar dig verkligen så innerligt, att det faktiskt gör ont, hjärtat slår aldelles för snabbt när jag är med dig. Känns ibland som om jag inte har tillräckligt med blod för att det ska kunna cirkulera runt i hela kroppen i rätt takt. Ja, som sagt jag kan fortsätta until forever, men du vet vad jag känner för dig, och det jag känner är på rikitgt!
Glöm aldrig att det är "Jag och du hela vägen ut!"

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Nina

Grattis till er två sötnosar!
Hoppas ni får en trevlig kväll tillsammans! Det är som du skrev, ingen trodde att det skulle hålla så länge som det har gjort :) .
Puss på er/Nina!

2007-12-08 @ 19:09:19
Postat av: Alåååå

Alååå Noshiiii!
Grattis katt. men när gör ni slut så jag kan haffaa?
puss sötiz

2007-12-08 @ 19:10:28
Postat av: beccs

gratjulerajr !!

2007-12-08 @ 19:32:38
Postat av: Sandra

hej anosha!
ett tag sen ju, skit kul att du och han har hållit ihop.
Grattis till er!
p.s din blogg är verkligen super! forts så :)

2007-12-08 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0