Lucka 6 + julklappstips!

hej du där!
Såg igår, vilket fart det har blivit på besökarna, hur har ni hittat mig? :D. Blir så glad att folk läser detta, hopefully gillar ni det för ni fortsätter och läser ju :) .
Men nej ska inte skriva så mycket i detta inlägg skriver kanske senare, men just nu ska jag börja med att vi ska kunna klicka vidare till lucka 6 .

Lucka 6 Klicka här

och nu över till julkappstipset!
Dagens tips är då parfym. Och vem gillar inte parfym? Jag tror att även ifall man är allergisk så är man kanske till och med arg för att man är det, tänk att man ej kan ha vilka dofter som helst på sig. jobbigt väl? Men men det finns tusentals parfymer och med olika dofter, det finns alltid någon som är speciell för just DIG.
personen som ska köpa kan ju iaf kunna luska ur vilken är just den personens favorit. Det som är så fantastiskt med parfymer är att de är så personliga jag menar, jag och tex moster N kan inte ha samma parfym för hennes är inte lika söt som min , jag har då "Escada- magnestim" och hon har "Gucci- någon som jag har glömt namnet på" haha. Och de är oftast lite starkare.
På killar, så är ju just nu min favorit Yves saint lauren parfymen- l'homme, alltså den där parfymen ja.. it drives me insaine, haha. Den är så maskulin liksom, nej its something about it. Så, JAPP dagens julklappstips är då parfym för det är en sådan julkapp många uppskattar IFALL man får just den där favorit parfymen. Mamma, pappa, syskon, pojkvän/flickvän, som sagt till alla!
Hoppas du gillade mitt tips, och här nere finns en bild på hur den ser ut!


Peace&Love, Nosha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Edina

Jaha jaja såg ditt hår nyss ibland missar man de goda sidorna! Ditt hår var riktigt fint tjejen, Pussar Edina

2007-12-07 @ 03:07:20
URL: http://escadas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0