Lucka 3

Hejsan!
Nu är jag så mätt och belåten man kan vara ! Gosh, grekisk mat kan verkligen döda en :D haha.
Vet att jag sa det igår också men jag lovar er idag! Jag skriver vidare om vad som har hänt och inte hänt i nästa inlägg!
Måste bara skriva och svara på kommentaren som Beccs skickade in angående ifall man har känslig hud och man inte tåler parfym, då ska jag säga dig söta läsare att The body shop har för det mesta är inte säker på ifall ALLA produkter men deras produkter är naturliga ämnen och det ända som du kanske inte skulle tåla är då själva doften som tex cocos, tåler du inte den frukten så är det nog garanterat att du ej tåler den, men det bästa är nog ifall du skulle frågat dom i kassan, de är så underbara där att de kan också ge dig tips och råd om andra besvär ifall någon skulle ha det! :)

Lucka 3 Klicka här
En liten kulig låt, som är aa en ny version, lite mer ja.. sväng? :P, man vet ju inte vilken musik typ ni läsare här ju, så jag kör på helt enkelt !

hade bra, ska börja redan skriva på mitt andra inlägg, hihi!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0