Lucka 16 + julklappstips!

Hejsan du!
Ja dagens lucka kommer som vanligt sent, ska försöka bli bättre på det. Men som saaagt jag har mina dumma anledningar. Men men tillbaka till luckan. Jag hade aldrig hört denna låten förens jag skulle ställa upp för lucia tåget, och jag tyckte den var så himla svår att sjunga till, men ifall man kan sjunga ut länge så är det en jätte fiiin låt :) .

Lucka 16 Klicka här

Okej, nu kommer den efterlängtade julklappstipset som ja, vissa kanske har väntat för. En liten julklapp som är mysig och bekväm och perfekt för the season :D. Och det är en halsduk! Eller varför inte en scarf? Jag såg en massa fina på NK, och för rimliga priser. ca 400;- . Passar utmärkt till vem som helst faktiskt.

Oh gosh snart jul, och jag har inte ens börjat köpa något, är inte det hemskt? Är alltid sista minuten, men så är det faktiskt med alla i min familj. Mamma köper typ inte föräns 20:e eller något, och detta året ska maa och paa tänka och klura ut vad jag vill ha för något. För det fula är att inte ens jag vet vad jag vill ha. Men drömmer fortfarande om att få en liten söt bichon frise under julgranen, och med en stor röd rosett på. Åhh jag skulle verkligen varit tacksam för alltid. Får se, inte för att jag tror att jag skulle få någon, fast än mamma frågade "Vill du ha en, kan inte du kolla upp hur mycket det kostar och så?.." haha, Så vi får väl se! Kolla bara på bilden, den här lilla sötnosen söker ett hem, är inte han adorable, vill verkligen äta upp honom. Ge mig, ge mig, ge mig honom! Synd att jag inte har någon tid att passa lillen. Men men ...

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: deryooosh

jag skulle vilja föreslå MY ONLY WISH med BRITNEY SPEARS :) hur bra som helst faktiskt (alltså till din nya lucka ifall du inte förstod det hahah)
pussss gumman

2007-12-18 @ 17:57:16
Postat av: deryooosh

jag skulle vilja föreslå MY ONLY WISH med BRITNEY SPEARS :) hur bra som helst faktiskt (alltså till din nya lucka ifall du inte förstod det hahah)
pussss gumman

2007-12-18 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0