Justice D.A.N.C.E

hejsan!
Japp jag har fastnat för låten, speciellt denna remixen, det är något med låten helt enkelt!
Ska till sjukhuset om 5-10 min, nej inget farligt de vill ta blodprover och sådant för att kolla upp en massa stuff. Orkar inte ens bry mig längre, har ingen lust helt enkelt! Så efter sjukhus besöket så ska jag till stan för att byta B's julklapp och köpa en ny, och sen så blir det nog fika or something.
Köpte igår flybiljetterna till Helsingborg så nu jävlar ska jag åka! Wuho, så galet kul det kommer att bli, och jag längtar som fan! Shopping, fiesta med Beccs för nu ska vi fan festa blev ju inget sist så nej nu ska vi festa sönder. och fika och käka ute hit och dit. oh jag längtar!
Så nej nu ska jag kila. bloggar kanske senare!


Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0