Jullov.. men ändå ångest!

hejsvej igen!
Alltså jag måste vara helt ärlig, fastän jag nu har jullov och det närmar sig julen så blir det bara ett steg närmare ångest.
Jaha, nu hörde jag att ingen kanske orkar laga någon julmat, fyfan va fuckd up! Alltså vad är julen utan den goda maten? Alltså nu är jag så trött på allt sånt här skit! Liksom vad är det för tramserier? Ingen julmat typ ingen jul? :s . Nej detta måste lösas för annars vet jag inte vad jag tar mig till!
Och nu så har jag inga pengar, great! Alltså verkligen allt börjar bli skit dåligt, eller så är det bara jag som ser dåligt på allt? Hur fan ska jag nu kunna köpa julklappar och så... Alltså känns som om hela världen har vänt ryggen mot mig. Snälla någon hjälp?!
Runt julen ska man väl vara glad och så himla lycklig för man ska samlas ihop och hela det, men vart är alla i år? Känner på mig någonstans inombords att denna jul kommer verkligen att suga. Fan också! Jag älskar verkligen julen och sen så ska det gå såhär. För att nu är alla helt plötsligt så jäkla trötta? Åh, gräv ner er!

Men men, min dag... Åh nej nu är jag så arg, sur, besviken och är full med ångest så orkar inte ens börja med hur den var på morgonen, har aldrig känt mig sådär dum förr. Stå där och ha munnen stängd och inte säga ett jävla skit! Nej, är besviken på mig själv... som faaan!!
Dagen fick en vändtur när jag stack hem till B och fick spela loss med Wii, alltså det spelet är verkligen sjukt kul, slå det där alltså! Men men efter två gångers fram och tillbaka till Farsta C, så fick vi äntligen spela two players! Kul var det. och där kom det igen det där ordet som jag nu sagt biljontalsgånger. Usch, men vad ska jag göra det är ju verkligen kul ... :$. Jag är verkligen knasig jag...

Nej känns som om jag endast vill klaga och vill inte dra ner stämningen här i bloggen så ska strunta i att skriva mer än såhär. Och bara sitta och hoppas på att det ska bli bättre. Vem vet jag kanske får ett "Julmirakel"? Eller händer sånt endast i julsagor ..
Men nej lite bilder ifrån hur kul jag och B hade igår med våra lussekatastrofer sätter jag in. Lite kul måste jag få? :D. haha. Som sagt jag är knasig! Men vi hade ju verkligen skit kul, haha. Men som sagt nu vet vi att vi aldrig mer ska baka lussebullar tillsammans, för det var inte gott det var bläää! Pumpkin, nästa gången följer vi receptet precis så som det står, för det funkar verkligen inte annars. Men vi får hoppas på att pepparkakorna blir bättre, right? ;D
En liten fråga till er alla, är mjöl bra för huden? haha för då måste min hud bli perfekt. Haha. Säger en sak, mjöl krig är verkligen hur kul som helst, mysigt också! Speciellt när det är sådär vit. Haha som sagt "Baby du är svensk nu!" För er som ej fatta det, är för att jag hade så mycket mjöl i ansiktet att jag var vit och ja, svenskar brukar vara ljusa. haha. och jag är ej. Men aa ni förstår hoppas jag! Mogen B är, visst är han? så söt!
Men hade bäst, imorgon så ska jag försöka tjäna ihop 500 :- Önska mig lycka till?
P.s mina med russin, B kör utan, mina är finare va? (A)

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0