en dröm...

Jag såg dig i min dröm ikväll. Hur du satt  bakom ditt fönster och små log mot mig. Hur du egenltligen ville lee, och visa ett stort leende men dränkte det. Såg dig precis som jag kunde göra när jag kunde se dig ifrån mitt fönster. Hur vi kunde ha det, vilka saker vi sa och gjorde. Det är så synd att du är där, och jag är här. Det konstiga är bara att det känns som om vi inte vill vara med varandra.
Jag visste att jag saknade dig, men igår insåg jag det. Det är kanske skitsamma ifall du vill att man ska lyda dig eller hur du vill ha det. Jag älskar dig och det känns så himla mycket när det är så som det är. Det är nog något med dig som alltid får mig att gå tillbaka och vilja vara med dig oavsett vad du än kan kommentera saker och ting.
Jag såg dig i min dröm ikväll, och du mig, du stod vid ditt fönster du log. Du gick ut och jag mötte dig, skulle möta dig med en kram men så fort du kom sådär nära så var jag framför en spegel och såg mig själv...
Jag saknar dig, thats all...

Hejsan!
Kom nyss hem ifrån skolan, jag var papparazzi ! Skit kul, och det bästa är att de frågade mig ifall jag kanske ville fotografera till yearbook, och självklart vill jag det! Så wuho, Nosh goes fotograf! :D. Alla sa att det passade mig, speciellt med min nya lugg och allt, haha skit kul.
Efter vår assembly som var verkligen BÄST förutom att det dröjde så jäkla mycket så gick det skit bra! Så var det Lucia träning. Ilkay som verkligen made our practise gjorde en tupp med rösten. skit söt !
Men men, ska äta lite nu, och ta det lungt ska jag dra och titta på Arsenal som spelar ikväll  20,40! Dont miss :)
Imorgon får jag sovmorgon för att jag är med i elevrådet så jag ska visa runt en nykomling klockan 09,15. Hoppas man gör good impression :D.
Nej nu ska jag gå, hade bäst!

p.s tog lite foton med mami som ville egentligen kolla på
despreat housewifes :D
här är vi !
   image123
Jag älskar dig

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: silvia

vart kommer dom lägga upp bilderna du tog :) ?

2007-12-05 @ 18:36:12
Postat av: lovingnurse

men aaaw sluta vad gullig du är :D

2007-12-05 @ 19:14:03
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: beccs

SÖTUNGAR

2007-12-05 @ 22:07:27
Postat av: nosh

silvia:
du kommer förmodligen få se dom på skolans hemsida, men troligtvis i year boken :)
Puss

2007-12-05 @ 23:14:52
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: Eric

Hejsansvejsan
ville bara tacka för din kommentar i min blogg (: de värmde att se att någon uppskattar att en kille skriver om känslor, det är ju inte så vanligt kanske men jag tycker bara att det är dumt att stänga allt ute :)
take care

2007-12-05 @ 23:44:01
URL: http://paggen.bloggagratis.se
Postat av: Edina

Ja jag tycker också den bruna var riktigt fin på min syrra :)

Vilken hårfärg har du då? :)

2007-12-06 @ 12:25:35
URL: http://escadas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0