C B - Yo (Excuse me miss) REMIX

Hejsan/Godmorgon.
Ja, jag är en sömntuta, men har nyligen haft svårt att sova på kvällarna, men det är nog för att jag sover bort hela dagen?! Men nej nu ska lägga in denna "gamla" låten, för mig känns den inte så för det är nog så med alla att när man har ej lyssnat på en låt på hur länge som helst så fastnar man kanske senare igen
Men nu har jag hittat denna remixen på excuse me miss, ifrån Chris Brown så nu är jag nöjd med låten!
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig till middag lite senare. Ha en trevlig helg, och gosh har alla hittat nyår outfit? Jag har kläderna men tyvärr inte skorna, leta galet efter svarta pumps men nopp inget. tänkte beställa hem ett par ifrån ellos.se som har rea, 99;-. Blir nog så!


Och juste, jag och mina kategorier, men nej jag tänkte lägga in en ny, och det "Musik"
 för jag lägger ändå in så mycket så varför inte göra en egen kategori till det? Vad tycks?! :) blandat med nytt och gammalt, säg till ifall ni vill att jag ska lägga in någon speciell :)

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0